Strani

nedelja, 25. november 2012

Zidovi...





ZAPORI, SAŠKA RAKEF
Zaslužim. Zaslužiš. Zasluži.
Zasluživa. Zaslužita. Zaslužita.
Zaslužimo. Zaslužite. Zaslužijo.

Nekateri zaslužijo nekaj sto evrov.
Nekateri zaslužijo nekaj tisoč evrov.
Nekateri zaslužijo nekaj sto tisoč evrov.
Nekateri zaslužijo pol milijona. Ali milijon.
Nekateri zaslužijo nekaj milijonov.

Pavza.

 Zaslužim. Zaslužiš. Zasluži.
Zasluživa. Zaslužita. Zaslužita.
Zaslužimo. Zaslužite. Zaslužijo.


Moj bratranec je delal na volišču. Bil je v komisiji.
Prišli so iz druge politične stranke. 
Razbili so jih od batin.

Rekli so: Ne mešaj se.

Vzel sem pištolo.
Ustrelil sem ga v nogo.

Če bi vzel teh pet tisoč glasov, bi zaslužil pol milijona evrov.
Kajti za vsak glas se njemu plača. Plača se mu za moj glas. Moj glas, ki je zastonj. 

Ker jaz sem kmet.

A on je ta isti kmet.
Ta isti kmet v politični stranki.
Kmet v politični stranki gre višje.
In višje. Še višje.
Brez šole.
Brez nič.

Kmet v politični stranki ne reskira.
Ker kmet v politični stranki je kmet s hrbtom.
Ker kmeta s hrbtom zakon ščiti.

Rekli so: Ne mešaj se.

Vzel sem pištolo.
Ustrelil sem ga v nogo.

Ne sedim.
Ker me ščiti moj bratranec.
Ker me ščiti moj bratranec, ki je močan.
Ker me ščiti moj bratranec, ki je v politični stranki.
Ne sedim.
Ker kmet v politični stranki je kmet s hrbtom.
Ker kmeta s hrbtom zakon ščiti.

Lahko bi razčistili.
Mene in njega dali na sodišče.

Lahko bi razsodili.
Lahko bi razčistili.

Sodba in ne razsodba bo.
Sodba bo. Ko bo. Če bo. Padla politična stranka.

Zaslužim. Zaslužiš. Zasluži.
Zasluživa. Zaslužita. Zaslužita.
Zaslužimo. Zaslužite. Zaslužijo.

Nekateri zaslužijo nekaj sto evrov.
Nekateri zaslužijo nekaj tisoč evrov.
Nekateri zaslužijo nekaj sto tisoč evrov.
Nekateri zaslužijo pol milijona. Ali milijon.
Nekateri zaslužijo nekaj milijonov.

Pavza.

 Zaslužim. Zaslužiš. Zasluži.
Zasluživa. Zaslužita. Zaslužita.
Zaslužimo. Zaslužite. Zaslužijo.


...

Goljufa. Goljufam.
Goljufaš. Goljufa.
Goljufam. Goljufa.
Goljufamo.


Delal sem. Dejansko delal.
Vsaj po mojem mnenju pošteno. In trdo.

Delal sem. Dejansko delal.
15, 20 let.
Delal sem. Dejansko delal.
Bil uspešen.
Brez zaledja. Brez hrbta.
Delal sem. Dejansko delal.

Delal sem. Dejansko delal.
Brez zaledja. Brez zaščitenega hrbta nisem mogel naprej.
Delal sem. Dejansko delal.
Brez zaledja. Brez hrbta sem pokleknil.
Delal sem. Dejansko delal.
Brez zaledja. Brez hrbta. Me je trg uničil.

Delal sem. Dejansko delal. 

Če bi pred 15imi, 20imi leti vedel to, kar vem danes.
Bi načrtno naredil goljufijo.
Pobral bi 500 000 evrov. Ali pa milijon.
Odsedel bi 5, tudi 10 let, če je treba.
Ko bi prišel ven, bi bil star 30 let.
Star bi bil 30 let in imel bi denar.
Nekaj bi ga dal v banko.
Živel bi od obresti.
Ustvaril bi si družino.

Če bil bi mlajši in če bi vedel ...

Bi brcal žogo.
In gledal formulo.

In se v švicu pere.
In se pere v švicu.
Denar.

Po mojem mnenju ni stvari v življenju ...
V katero ni posegla veja kriminala.

Goljufam. Goljufa.
Goljufaš. Goljufam.
Goljufam. Goljufa.
Goljufamo.

Rekel je: Kdor se lahko znajde, naj se znajde.

Obsojam te, ker si utajil davek.
In vprašam te, če lahko dobim gume za avto brez računa.

Rekel je: Kdor se lahko znajde, naj se znajde.

Kako naj imenujem tega, ki ukrade en evro?
Kako naj imenujem tega, ki ukrade sto evrov?
Kako naj imenujem tega, ki ukrade milijon?
Kako naj imenujem tega, ki ukrade en cent?
Kako naj imenujem tega, ki vzame list papirja, ne da bi vprašal?
Kako naj imenujem tega, ki knjigo za osebno uporabo fotokopira izven delovnega časa na službenem fotokopirnem stroju?

Rekel je: Če ukradeš en evro, sto evrov ali pa milion, si lopov. Ne moreš reči drugače kot da si lopov, pa čeprav si ukradel en cent. Če sem vzel ta list, ne da bi vprašal, je to kraja. Ne glede na to, koliko je ta list vreden.

Rekel je: Ja zate že. Zame pa ne. Ker jaz to vidim drugače.

Za krajo prenosnika z zadnjega sedeža avtomobila, ki bi ga na črnem trgu prodal za 10 evrov, bi povratnik dobil 3 mesece zapora.

Za 500 strani knjige, bi po ceni 0,05 evra na A4 stran odštela 25 evrov.

Vprašal je: Bi sprejel službo, čeprav bi vedel, da je nekdo drug boljši od tebe?
Vprašal je: Bi sprejel službo, ki bi jo dobil zaradi ustreznega priimka, čeprav bi vedel, da je nekdo drug boljši od tebe?
Vprašal je: Bi sprejel službo, ki bi jo dobil zaradi ustrezne politične pripadnosti, čeprav bi vedel, da je nekdo drug boljši od tebe?
Vprašal je: Si kdaj sprejel službo, čeprav si vedel, da si jo dobil zaradi ustreznega priimka?
Vprašal je: Si kdaj sprejel službo, čeprav si vedel, da si jo dobil zaradi ustrezne politične pripadnosti?

Rekel je: Če sta dve osebi po strokovnosti izenačeni, je pravilno, da službo dobi ta, katerega politična pripadnost je ustrezna. Kajti zaradi svojih prepričanj bo za delo bolj zavzet.

Vprašal je: Sta dve osebi po strokovnosti lahko zares izenačeni?

Rekel je: Če sta dve osebi po strokovnosti izenačeni, je pravilno, da službo dobi ta, katerega politična pripadnost je ustrezna. Kajti zaradi svojih prepričanj bo za delo bolj zavzet.

Rekel je: Nimam obraza, da bi nekomu vzel od ust.

Rekel je: Nimaš obraza, da bi nekomu vzel od ust. Šel pa si v drogo. Razumeš, kaj hočem povedati?

Rekel je: Če je ne bi kupil od mene, bi jo kupil od nekoga drugega.

Rekel je: Ampak moralne vrednote so. Sam se z drogo ne ukvarjam in se ne bom.

Rekel je: Si pa sprejel službo, čeprav si vedel, da je bil nekdo drug boljši od tebe.  Nikoli ti ne bi vzel od ust. Razumeš, kaj hočem povedati?

Rekel je.
Rekel je.
Rekel je. Rekel je. Rekel je. Rekel je.
Rekel je. Rekel je. Rekel je. Rekel je.
Rekel je. Kdor se lahko znajde, naj se znajde. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar